ponedjeljak, 14. ožujka 2011.

Faza napada Dukan dijete



Upravo sam završio prvu fazu Dukan dijete. Bilo je teško, ali korisno. Ona je trajala tri dana i kako slika pokazuje trebao sam sa 86 kg pasti na 84,9 kg. Tako bi to bilo po proračunu Dukan dijete, ali nije. Izgubo sam ukupno 2,3 kg te sada imam 83,7 kg. Takav gubitak mi daje volju da nastavim dalje.
Danas sam počeo uvoditi povrće. Dobra promjena poslje toliko proteina, sira, mesa.
Ova druga faza po Dukan dijeti bi trebala trajati sljedeća 42 dana. U tom periodu bi trebao dostići ciljanu težinu od 80 kg. Ljepo će to izgledati.
Da se malo vratim prvoj fazi.
Prva dva dana bio sam stalno gladan i imao tešku krizu za slatkim. Pio sam dosta vode i stalno bio na toaletu. Glad sam ublažavao sa kojim komadićem pureće šunke. Ona je po Dukan dijeti idealan jer nema mnogo masti i kao takvu se može stalno konzumirati. Doručak i međuokroke sam uzeo da budu uvijek isti. Koristim jogurte i zubene pahuljice. Dijeta i nije možda prava rijeć za ovo što prolazim. Više nisam gladan, a mesnih i mlječnih stvari ( koje inaće volim ) ima u izobilju.
Što se tiće druge faze Dukan dijete izmjenjivat ću dane sa povćem i samo proteinske dane. Poćeo sam ići u brze šetnje. Danas sam šetao 30 minuta. Dobro se osijećam.
Pijem i čaj za čišćenje organizma, jer se u tijelu skuplja dosta štetnih tvari, pa tako idu lakše van. Ako nebude nekih vanrednih situacija tjedno bi trebao gubiti između 1 i 1,5 kilograma.
Recepte sam pronalazio na internetu pa ću ih podjeliti sa svima drugi put. Inaće recepti za Dukan dijetu se mogu naći i na http://www.coolinarika.com/ .
Više o svemu drugi put.

Nema komentara:

Objavi komentar